رز فایل <فایل های مورد نیاز شما>

نمونه سوال * پایان نامه * طرح توجیهی * پروژه * تحقیق * سورس * کارآموزی * پاورپوینت

رز فایل <فایل های مورد نیاز شما>

نمونه سوال * پایان نامه * طرح توجیهی * پروژه * تحقیق * سورس * کارآموزی * پاورپوینت

رز فایل <فایل های مورد نیاز شما>

طرح توجیهی

عنوان کامل: طرح توجیهی تأسیس آموزشگاه کامپیوتر

دسته: خدماتی

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .doc

تعداد صفحات: 26

قیمت: 2000تومان

حجم فایل:65 کیلوبایت

دانلود

خلاصه) اجرایی (مدیریتی:


به منظور تاسیس یک آموزشگاه کامپیوتر می بایست ابتدا مجوزات مربوطه را از سازمان فنی و حرفه ای گرفت سپس می توان در مورد تهیه تجهیزات کار اقدام نمود مکان این مرکز می تواند اجاره شود زیرا آموزشگاه نیاز به مکانی با تجهیزات خاص ندارد و می تواند در هر مکانی احداث گردد سپس می توان به استخدام مربیان با تجربه پرداخت مربیان می بایست کارت مربی گری داشته باشند و  در نهایت به ثبت نام کار آموزان و آموزش آنان می پردازیم پس از گذراندن دوره های آموزش کامپیوتر می توان به کارآموزان مدارکی از طرف سازمان فنی و حرفه ای داد.


بخش اولیه) نمای ذهنی):


 

بیان آرمانهای کسب و کار:


تاسیس یک مرکز آموزش کامپیوتر می تواند از سطح کوچک شروع شود و به مرور زمان در سطوح بزرگ تر ظاهر گردد همچنین در این مرکز می توان آموزش کارآموزان را به کمک CD های آموزش نیز انجام داد .


 

بیان ماموریت کسب و کار:


برای تاسیس مرکز مراحل متفاوتی باید طی شود که شرح این مراحل در صفحه ی 2 بخش خلاصه اجرایی (مدیریتی) ذکر گردید .


مزیت های رقابتی مدیریتی


آموزش در این آموزشگاه می تواند به دو صورت با مربی و بدون مربی و بنا گردد که آموزش بدون مربی از طریق CD های آموزشی بوده و افراد می توانند در آزمون های پایان دوره شرکت نمایند و این مزیت رقابتی این آموزشگاه به شمار می آید.


 


فهرست مطالب


خلاصه) اجرایی (مدیریتی:


بخش اولیه) نمای ذهنی):


بیان آرمانهای کسب و کار:


بیان ماموریت کسب و کار:


برنامه مدیریتی و سازماندهی


معرفی شرکاء و سهامداران


معرفی تیم مدیریت


مزیت های رقابتی مدیریتی


نمودار سازمانی


توصیف کسب و کار


معرفی محصول یا خدمت


تحلیل صنعت


نقاط ضعف اساسی


مدل کسب و کار


نقاط قوت اساسی


تهدیدات قابل ملاحظه


تحلیل SWOT ( قوت ، ضعف ، فرصت و تهدید )


برنامه بازار و بازاریابی


تحلیل رقبا (تعداد رقبا، رقبای بالقوه، توان رقبا، موانع ورود و خروج و ...)


استراتژی بازاریابی


برآورد میزان تقاضای بازار (برای یک و دو سال آینده)

دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی