پاورپوینت
عنوان کامل: عکاسی در گرافیک
دسته: هنر و گرافیک
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: .pptx
تعداد صفحات: 13
قیمت: 3000تومان
حجم فایل:763 کیلوبایت
چکیده
عکاسی یعنی ثبت و ایجاد یک تصویر؛ که در دو مرحله انجام میشود: نخست، بدستآوردن تصویر به وسیله دوربین و ثبت آن روی نگاتیو (فیلم) یا گیرنده تصویر الکترونیکی و دوم، ظاهر کردن تصویر مخفی حاصل از دوربین عکاسی و پایدارکردن آن. در این تحقیق و در فصل اول به اهمیت عکاسی و سپس به اهداف عکاسی در گرافیک خواهیم پرداخت و در فصل دوم به ادبیات عکاسی در گرافیک خواهیم پرداخت. این تحقیق نهایتا در دو فصل ارائه خواهد شد.
مقدمه
غالباً عکس رضایتبخشترین راه حل در سفارشات تبلیغاتی به نظر میرسد. یک بروشور مسافرتی را با طراحیهای مداد رنگی از وسایط نقلیه و مردم در یک روز آفتابی، یا یک کتاب آشپزی را با تصاویر آبرنگی از غذاهای خوشمزه، و یا یک کاتالوگ صنعتی را پر از طراحیهای خطی از محصولات و کارخانهها تصور کنید. ویژگی اصلی هنر عکاسی، واقعنمایی است. ولی این واقعیت میتواند تا حد مطلوب، فانتزی شود. این مهمترین چیزی است که یک طراح گرافیک میباید از توانایی رسانه عکاسی بداند. از همان آغاز که عکاسی اختراع شد، و به تدریج مدعی شد که واقعیت را بهتر از نقاشی ارائه میکند، نقاشان را به رقابت و تحول واداشت تا ثابت کنند هدف از نقاشی، ثبت واقعیت نیست که با کشف عکاسی از بین برود.
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
گرافیک
تعاریف
گرافیک محیطی و نقش آن در روابط عمومی
هنر فتو گرافیک
نتیجه گیری
منابع