رز فایل <فایل های مورد نیاز شما>

نمونه سوال * پایان نامه * طرح توجیهی * پروژه * تحقیق * سورس * کارآموزی * پاورپوینت

رز فایل <فایل های مورد نیاز شما>

نمونه سوال * پایان نامه * طرح توجیهی * پروژه * تحقیق * سورس * کارآموزی * پاورپوینت

رز فایل <فایل های مورد نیاز شما>

پاورپوینت

عنوان کامل: عکاسی در گرافیک

دسته: هنر و گرافیک

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .pptx

تعداد صفحات: 13

قیمت: 3000تومان

حجم فایل:763 کیلوبایت

دانلود

چکیده

عکاسی یعنی ثبت و ایجاد یک تصویر؛ که در دو مرحله انجام می‌شود: نخست، بدست‌آوردن تصویر به وسیله دوربین و ثبت آن روی نگاتیو (فیلم) یا گیرنده تصویر الکترونیکی و دوم، ظاهر کردن تصویر مخفی حاصل از دوربین عکاسی و پایدارکردن آن. در این تحقیق و در فصل اول به اهمیت عکاسی و سپس به اهداف عکاسی در گرافیک خواهیم پرداخت و در فصل دوم به ادبیات عکاسی در گرافیک خواهیم پرداخت. این تحقیق نهایتا در دو فصل ارائه خواهد شد.


مقدمه

غالباً عکس رضایت‌بخش‌ترین راه حل در سفارشات تبلیغاتی به نظر می‌رسد. یک بروشور مسافرتی را با طراحی‌های مداد رنگی از وسایط نقلیه و مردم در یک روز آفتابی، یا یک کتاب آشپزی را با تصاویر آب‌رنگی از غذاهای خوشمزه، و یا یک کاتالوگ صنعتی را پر از طراحی‌های خطی از محصولات و کارخانه‌ها تصور کنید. ویژگی اصلی هنر عکاسی، واقع‌نمایی است. ولی این واقعیت می‌تواند تا حد مطلوب، فانتزی شود. این مهم‌ترین چیزی است که یک طراح گرافیک می‌باید از توانایی رسانه عکاسی بداند. از همان آغاز که عکاسی اختراع شد، و به تدریج مدعی شد که واقعیت را بهتر از نقاشی ارائه می‌کند، نقاشان را به رقابت و تحول واداشت تا ثابت کنند هدف از نقاشی، ثبت واقعیت نیست که با کشف عکاسی از بین برود.



فهرست مطالب


چکیده


مقدمه


گرافیک


تعاریف


گرافیک محیطی و نقش آن در روابط عمومی


هنر فتو گرافیک


نتیجه گیری


منابع

دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی