گزارش کارآموزی
عنوان کامل: گزارش کارآموزی مدیریت در شرکت لبنیات پاستوریزه
دسته: مدیریت
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 86
قیمت: 13000تومان
حجم فایل:83 کیلوبایت
فهرست مطالب
فصل اول-آشنایی با مکان کارآموزی
مدیر عامل
اعضای هیئت مدیره
سال تاسیس
تولیدات
تعداد افراد شاغل
استاندارد ها -گواهینامه ها
صادرات این شرکت
فصل دوم-بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموز
بازاریابی
مقدمه:
بازار یابی
سه دسته شر کتها در زمینه بازار یابی
شرکت های پیشرو
شرکت های پیرو
شرکت های ایستا
استفاده از اطلاعات در زمینه بازاریابی
نیازها و انتظارات
مدیریت تجربه مشتری یا CEM
مراحل اساسی برای یک تبلیغات موفق عبارتند از
جلب توجه
تحریک خواسته ها
ایجاد علاقه
جلب اعتماد
حرکت زایی
انگیزه
مورد دیگر برای بازاریابی پرورش وفاداری است
رقیبان
نام مناسب
5مرحله چرخه محصول
تولید محصول
معرفی محصول
رشد
اشباع
سیر قهقرایی
1) مکانی برای جستجوی اطلاعات
2) آنچه مشتری توقع دارد
3) ضبط اطلاعات گسترده درباره مشتری
4- بازاریابی هدفمند
5- برانگیختن میل افراد به خرید
6- ارایه تولیدات و خدمات سفارشی
7- به دام انداختن فوری مشتریان در زمان حراج و تخفیف
8- القا مفهوم "تامینکننده" تمام عیار در ذهن مشتری
9- سربار کمتر، هزینه های پایین تر و خدمات بهتر
10- دامنه حضور خود را جهانی کنید
ده توصیه بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک
بازاریابی چندسطحی
مثالی از بازاریابی چندسطحی
سؤالات رایج
دلیل گرایش به این نوع بازاریابیها چیست؟
آیا شرکتهای بازاریابی چندسطحی، برای پرداخت پورسانت مجبورند محصولاتشان را گرانتر بفروشند؟
چرا این نوع بازاریابی کلاهبرداری است؟
آیا بازدهی این نوع بازاریابی از بازاریابی معمولی بیشتر نیست؟
این نوع بازاریابی از نظر قانونی در جهان چه وضعی دارد؟
انواع بازاریابی
بازاریابی مستقیم
استراتژی توسعه بازاریابی و بازاریابی ترکیبی
واکنش نسبت به تغییرات قیمت
سیاست عمومی و قیمت گذاری
قیمت گذاری در بین سطوح کانال
قیمت گذاری در طول سطوح کانال
قیمت گذاری در طول سطوح کانال
توقف: مرور مفاهیم
عوامل خارجی بر روی تصمیمات قیمت گذاری که شامل ماهیت بازار و تقاضا می باشد تاثیر می گذارد؛
1- تشخیص و توضیح تاثیرات عوامل خارجی و داخلی بر روی تصمیمات قیمت گذاری یک کارخانه
مقایسه سه روش کلی برای تنظیم قیمتها
3- توصیف استراتژیهای قیمت گذاری برای قیمت گذاری تقلیدی و محصولات جدید:
4- توضیح اینکه چگونه شرکتها مجموعه ای از قیمتها پیدا می کنند و سود کل ترکیب محصول را افزایش می دهد.
جهت یابی اصطلاحات کلیدی
چک کردن مفاهیم
پاسخ سوالات
بحث در مورد مسائل
توضیح
کسب مهارت در بازاریابی
پیمودن شبکه
برای بحث
تفکر کاربردی
کاربردهای نقشه بازیابی
تفکر مانند یک مدیر بازاریابی
کانالهای بازاریابی و تهیه مدیریت زنجیره ای
نقشه مسیر
مرور مفاهیم
سودمندی دلال
حمایت فوق العاده دلال
روابط
روابط شخصی
ماهیت توزیع کانال
توزیع وظایف کانال
اطلاعات
پیشرفت
همانند کردن
مذاکره
توزیع فیزیکی
تهیه بودجه
ریسک کردن
تعداد سطوح کانال
سازمان و رفتار کانال
رفتار کانال
تضاد عمومی
سیستمهای بازاریابی عمودی
vms صنفی
vms قراردادی
سیستمهای بازاریابی افقی
فصل سوم -نتیجه گیری و پیشنهادات
بازاریابی
در متون مدیریتی، بازاریابی صنعتی به عنوان آن دسته از عملکردها و فعالیتهای تجاری و بازرگانی تعریف شده است، که فرایندهای مبادله را بین تولید کنندگان و مشتریان سازمانی تسهیل میکند. ماهیت بازاریابی صنعتی را میتوان، خلق ارزش برای مشتریان به وسیله ارائه کالاها و خدماتی دانست که نیازهای سازمانی و اهداف آنها را تحقق میبخشد.
این نوع بازاریابی در مقایسه با بازاریابی مصرفی تفاوتهایی دارد که اینگونه میتوان بدان اشاره کرد. اول اینکه گرچه در بازاریابی صنعتی همانند بازاریابی کالاهای مصرفی، نیاز به شناخت بازارهای هدف و تشخیص نیاز این بازارها و طراحی محصولات و خدمات مناسب برای تامین خواستههای بازار وجود دارد، ولی باید توجه کرد که در مقایسه با بازاریابی مصرفی، بازاریابی صنعتی در حوزه مدیریت عالی قرار دارد.
در بازاریابی صنعتی نقش خصوصیات و ویژگیهای محصول خیلی مهم و حیاتی است و عرضه کنندگانی که خصوصیات مورد نظر مشتریان را تامین نکنند مورد انتخاب قرار نخواهند گرفت. در مقایسه با بازاریابی مصرفی، قیمت در بازاریابی صنعتی نقش جداگانهای دارد. در بعضی موارد مشتریان صنعتی حاضرند قیمت بیشتری دهند ولی در عوض از تحویل به موقع و کیفیت محصولات خدمات اطمینان حاصل کنند و حتی در موارد دیگری مثل مناقصههای خرید نقش قیمت پراهمیتتر میشود. در بازاریابی صنعتی، بازاریاب باید به این نکته واقف باشد که تقاضای کالاهای صنعتی از تقاضای مصرف کننده نهایی ناشی میشود، یعنی تقاضا برای یک محصول بستگی به نحوه استفاده از آن در ارتباط با محصولات دیگر دارد. گاهی بازاریاب صنعتی سعی میکند با تبلیغات، تقاضای مشتری نهایی را تحریک کند تا تقاضا برای کالاهای صنعتی خودرا افزایش دهد.